آیا درمانی دیگر برای بیماران پس از پیوند کلیه با پروتئین های سنگین در ادرار وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای بیماران پس از پیوند کلیه با پروتئین های سنگین در ادرار وجود دارد

جلوگیری از دیالیز، بعد از پیوند کلیه، کاهش پروتئین های سنگین در UrineIs وجود دارد هر درمان دیگر برای بیماران پس از پیوند کلیه با پروتئین های سنگین در ادرار؟ آن را بسیار آسان به توضیح این نوع از phenomenon-- آن است که عمدتا به دلیل پیوند کلیه دوباره آغاز شده شکست. به طوری که عملکرد کلیه نیز بیش از حد از دست خواهد داد که منجر به پروتئین در ادرار. پاسخ برای دکتر آنلاین.

تنها دیالیز وجود دارد می تواند به بیماران با این نوع از بیماری کمک کند؟
به عنوان یک ماده در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیماران نیست. از آنجا که دیالیز می تواند برای بیماران بعد از پیوند کلیه نیز درمان کنند. ما باید بدانیم که دیالیز است که تنها تمرکز بر کمک به بیماران از بین بردن قطعات از سموم و آب بیش از حد است. که به معنی آن تنها می تواند به بیماران کمک کند به کاهش علائم برای نجات زندگی در برخی از زمان. اما برای کلیه های آسیب دیده نمی تواند کاری برای آنها انجام نشده است. حتی آن را به آسیب بیشتر و بیشتر شدید در اکثر زمان را.

چه درمان می تواند کمک بیماران پیوند کلیه بازگرداندن عملکرد کلیه دوباره برای جلوگیری از پروتئین در ادرار؟
برای این نوع از وضعیت بیماری که هورمون و دارو یا درمان غربی خوب است برای درمان نیست. سپس طب چینی در حال حاضر بهترین انتخاب برای بیماران.

علاوه بر این، سلول های بنیادی درمان به عنوان یک درمان جدید با نام تجاری و یکی از بهترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را نیز تابع بزرگ برای بیماران پیوند کلیه است.

البته می توان آنها را با هم مورد استفاده قرار گرفتن بهترین تغذیه درمانی برای بیماران در بسیاری از زمان. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و درمان موثر برای بیماران پیوند کلیه با آسیب کلیه دوباره، لطفا پیام خود را زیر ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: